مهریز -خبرنگار یزدفردا " مشاور معاونت پرورشي وزارت آموزش و پرورش در همایش شوراهای دانش آموزی مدارس مهریز گفت: انقلاب اسلامي به نسل جوان كشور ما هويت ديني و انقلابي بخشيد.

" حسين پاك سرشت " در جمع اعضای شوراهای دانش‌آموزي مهريز گفت:به بركت جمهوري اسلامي و انفاس قدسي ولايت فقيه ، دانش‌آموزان كشور داراي عزت و سربلندي شدند.

وي اضافه كرد:امروز نسل جوان با سرفرازي براي خدمت به كشور و سپري كردن قله‌هاي علم و تقوا تلاش مي‌كند.

 پاك سرشت گفت:وجود تشكل‌هاي مختلف‌دانش‌آموزي به ویژه شوراهای دانش آموزی و اجراي ده‌ها برنامه فرهنگي و هنري در سطح مدارس براي ارتقاي ديني و اخلاقي نسل‌جوان از ثمرات نظام اسلامي است.

 وي خاطرنشان كرد: جوانان كشور به بركت جمهوري اسلامي در صف مقدم ايثار و جانفشاني و كمك به نظام و دولت هستند.

وي گفت: دانش آموزان ایران اسلامی بايد خود را مجهز به سلاح علم و تقوا كنند و همچون گذشته در خدمت تحقق منويات مقام معظم رهبري باشند.

 پاك سرشت افزود: دشمنان براي رسيدن به اهداف شوم خود ، تهاجم فرهنگي را با جديت در دستور كار خود قرار داده‌اند كه با تعميق مسائل ديني و هوشياري بايد جلوي اين حركت نرم فرهنگي را گرفت.

مدیر آموزش و پرورش مهریز نیز در این همایش با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر با اشاره به جایگاه و اهمیت شورا در قرآن و روایات گفت :شما دانش آموزان باید حرمت و جایگاه شورا را حفظ کنید و در مدرسه الگو باشید .

 سید جلیل عقیلی افزود: لازم است نقاط قوت و توانمندی های خود را شناسایی کنید و از فرصت ها به خوبی استفاده نمایید که دراین صورت شورایی موفق ،پویا وبا برنامه خواهید داشت.

وی همچنین برای ادامه حضور در جمع شوراهای دانش آموزی وداشتن جلساتی با آنان اعلام آمادگی کرد .

گفتنی است در پایان این همایش که رستگاری معاونت پرورشی و تربیت بدنی سازمان آموزش و پرورش استان نیز حضور داشت، پس از انجام رای گیری شش نفر از منتخبین شوراهای مدارس مهریز به عنوان مشاورین جوان مدیر آموزش و پرورش مهریز انتخاب شدند که ۲ نفر از آنان به عنوان مشاور رئیس سازمان آموزش و پرورش استان یزد می باشند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا